Головна
Інформація для депутатів районної ради
Новини
Символіка району
Керівництво
Прийом громадян
Депутати районної ради VII скликання
Помічники-консультанти депутатів Канівської районної ради VII скликання
Члени Президії районної ради
Склад постійних комісій районної ради
Депутатські фракції районної ради
Комунальні підприємства районної ради
Органи місцевого самоврядування
План роботи районної ради
Розпорядження голови районної ради
Регламент Канівської районної ради
Програми Канівської районної ради
Звіти депутатів
Звіти постійних комісій
Матеріали та проекти рішень сесій
Матеріали сесій
Доступ до публічної інформації
Запобігання проявам корупції
Про очищення влади
Результати поіменного голосування
Регуляторні акти
Районний ресурсний центр розвитку громад
Карта Канівського району
Фотогалерея
На початок
Головна > Прийом громадян

Інформація про роботу із зверненнями громадян у Канівській районній раді за 2016 рік

Районна рада, реалізуючи вимоги Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента  України  від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  проводить системну роботу щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, забезпечення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду їх, усунення причин, що породжують скарги. Проводиться постійний аналіз та узагальнення роботи зі зверненнями громадян. Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян щодо одержання обґрунтованої, повної та своєчасної відповіді на звернення.

Систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також, постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

Одним із найважливіших напрямів стабілізації суспільства є задоволення справедливих вимог громадян. З цією метою у районній раді запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян, затверджені графіки прийому громадян керівниками та спеціалістами ради.

За 12 місяців 2016 року на адресу районної ради надійшло 117  звернень громадян, з них 21 депутатський запит та 19 запитів про надання публічної інформації. З загальної кількості звернень – 71 письмових звернень та 46 громадян було прийнято головою районної ради та його заступником на особистих прийомах.

Порушень щодо термінів розгляду звернень громадян упродовж року не було.  Всі звернення, що надходять до районної ради, уважно розглядаються, викладені факти ретельно перевіряються. На всі звернення надаються обґрунтовані відповіді у передбачений законодавством строк, в яких роз’яснено положення чинного законодавства, право громадян на звернення за захистом своїх прав і законних інтересів до суду. 

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції районної ради, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.

Протягом 2016 року до районної ради надійшло 19 запитів про надання публічної інформації. Запити розглянуто та забезпечено інформування запитувачів у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної ради. Районна рада вживає дієвих заходів щодо забезпечення неухильного виконання нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення.

 

 

Головний спеціаліст – юрисконсульт

виконавчого апарату Канівської районної ради                                    Т.А. Науменко

 



16 січня 2017

Повернутись до розділу Прийом громадян