Головна
Новини
Районна державна адміністрація
Керівництво
Апарат
Структурні підрозділи
Вакансії
Територіальні підрозділи міністерств, відомств та інших центральних органів виконавчої влади
Канівське управління Державної казначейської служби України
Управління Держгеокадастру в Канівському районі
Прийом громадян
Органи місцевого самоврядування
Державний реєстр виборців
Центр надання адміністративних послуг
Адміністративні послуги
Дозвільний центр
Нормативні документи
Економіка
Фінанси
Державні закупівлі
Економічний розвиток району
Соціально-гуманітарна сфера
Освіта
Охорона здоров'я
Культура
Молодь
Спорт
Соціальний захист
Пенсійне забезпечення
ЗМІ
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Канівського району
Зайнятість населення
Суспільство
Політичні партії
Громадські організації
Громадська рада
Конфесії
Реалізація Ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд"
Консультації з громадськістю
Державні інформаційні ресурси
Запобігання проявам коррупції
Очищення влади
Доступ до публічної інформації
Орієнтовний план консультацій з громадськістю
Захисник Вітчизни
Регуляторна діяльність
Нормативно-правова база
Планування діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів та аналізу регуляторного впливу
Діючі регуляторні акти
Відстеження результативності регуляторних актів
Інформація про здійснення регуляторної діяльності
Відповідальні особи за здійснення регуляторної діяльності
На початок
Головна Прийом громадян

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Канівській районній державній адміністрації за 2016 рік

Протягом 2016 року робота Канівської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація) зі зверненнями громадян здійснювалася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно – правових актів, що регламентують роботу цього напрямку.

У 2016 році до райдержадміністрації надійшло 261 звернення від 1492 осіб. (2015 – 148). Письмових звернень – 232 (з них надійшло з обласного контактного центру – 157), на особистих прийомах –  29.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації – 19 були колективними ( у 2015 році – 24).

Через органи влади вищого рівня надійшло 46 звернень, в тому числі, з Адміністрації Президента України - 19, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 5, Черкаської обласної державної адміністрації – 18 та інші – 4.

Звернення надійшли від жителів:

м. Канів та іногородніх громадян – 18;

Келебердянськоїсільської ради – 7;

Ліплявської та Яблунівської сільських рад – по 5;

Межиріцькоїсільської ради – 3;

Копіюватської,Таганчанської сільських рад – по 2;

Бобрицької, Конончанської, Мартинівської, Степанецької сільських рад – по 1.

Особлива увага приділялася розгляду звернень від найменш соціально захищених категорій громадян. У 2016 році розглянуто 41 таке звернення  (у 2015 році – 27 ). Ці звернення розглянуто з дотриманням порядку розгляду звернень окремих категорій громадян та вживались заходи для їх позитивного вирішення.

Серед тих, хто у зверненнях зазначив свій соціальний стан, можна виділити наступні категорії заявників:

інвалідів, учасників війни, бойових дій – 7;

членів багатодітної родини – 4;

пенсіонерів – 15;

інвалідів І, ІІ, ІІІ груп -10;

ліквідаторів аварії на ЧАЕС – 5.

Аналіз питань, що порушувались громадянами у зверненнях показав, шо найбільш актуальними є питання соціального захисту – 128, або 44,9 % від загальної кількості порушених у зверненнях питань. На другому місці питання комунального господарства – 33, або 11,58 %. На третьому місці перебувають питання аграрної політики і земельних відносин – 32, або 11,2%.

За результатами розгляду звернень - 91 вирішено позитивно, на 154 звернення заявникам надано детальні аргументовані роз’яснення щодо можливості вирішення порушених ними питань, 4 звернення надіслано за належністю іншому органу влади, установі чи організації для розгляду; 2 звернення не підлягало розгляду (анонімні). Кількість мешканців району, яким було відмовлено у задоволенні порушених питань протягом 2016 року становить 4 особи.

Усі звернення, які розглядалися райдержадміністрацією, розглянуто у встановленні терміни, заявники в обов`язковому порядку та в межах компетенції отримали вичерпні письмові відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Керівництвом райдержадміністрації приділяється значна увага посиленню контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасне і безумовне виконання завдань, передбачених указами та дорученнями Президента України, постійно застосовуються нові форми та методи здійснення контролю за їх виконанням.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації проведено 30 вивчень стану роботи із зверненнями громадян: 18 – у структурних підрозділах райдержадміністрації та 12 – у виконавчих комітетах сільських рад. Під час вивчення стану справ відповідальним за роботу із зверненнями громадян працівникам надається практична та методична допомога щодо організації цього напрямку роботи.

Підсумки роботи із зверненнями громадян було розглянуто засіданнях колегій райдержадміністрації 24 лютого 2016 року та 17 серпня 2016 року, за результатами прийнято відповідні рішення, в яких визначені завдання щодо організації та вдосконалення цієї роботи.

Як показує аналіз, органи виконавчої влади району, в цілому, посилили увагу до розгляду звернень громадян, покращилася виконавська дисципліна. У 2016 році не зафіксовано жодного порушення термінів надання відповідей та інформацій до райдержадміністрації.

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому громадян перебуває на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

В цілому, органами виконавчої влади району використовуються всі можливості щодо створення належних умов для безперешкодного отримання послуг, практичної реалізації громадянами права на письмове звернення та особистий прийом.

Робота зі зверненнями громадян є пріоритетним напрямком у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Канівського району.

 

Юридичний відділ  апарату Канівської районної державної адміністрації



Повернутись до розділу: Прийом громадян