Головна
Новини
Районна державна адміністрація
Керівництво
Апарат
Структурні підрозділи
Вакансії
Територіальні підрозділи міністерств, відомств та інших центральних органів виконавчої влади
Канівське управління Державної казначейської служби України
Управління Держгеокадастру в Канівському районі
Прийом громадян
Органи місцевого самоврядування
Державний реєстр виборців
Центр надання адміністративних послуг
Адміністративні послуги
Дозвільний центр
Нормативні документи
Економіка
Фінанси
Державні закупівлі
Економічний розвиток району
Соціально-гуманітарна сфера
Освіта
Охорона здоров'я
Культура
Молодь
Спорт
Соціальний захист
Пенсійне забезпечення
ЗМІ
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Канівського району
Зайнятість населення
Суспільство
Політичні партії
Громадські організації
Громадська рада
Конфесії
Реалізація Ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд"
Консультації з громадськістю
Державні інформаційні ресурси
Запобігання проявам коррупції
Очищення влади
Доступ до публічної інформації
Орієнтовний план консультацій з громадськістю
Захисник Вітчизни
Регуляторна діяльність
Нормативно-правова база
Планування діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів та аналізу регуляторного впливу
Діючі регуляторні акти
Відстеження результативності регуляторних актів
Інформація про здійснення регуляторної діяльності
Відповідальні особи за здійснення регуляторної діяльності
На початок
Головна Центр надання адміністративних послуг Нормативні документи

Перелік адміністративних послуг, що надаються через центр надання адміністративних послуг Канівської районної державної адміністрації

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження Канівської

районної державної адміністрації

15.02.2017 № 36

(у редакції розпорядження

Канівської районної державної адміністрації

від 24.07.2017 № 211)

 

Перелік

адміністративних послуг, що надаються через

центр надання адміністративних послуг Канівської районної державної адміністрації

1. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

2. Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

3.  Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

4. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття.

5. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

6. Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.

7. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення.

8. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням.

9. Державна реєстрація:

права власності на нерухоме майно;

інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).

10. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

11. Реєстрація громадського об’єднання.

12. Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання.

13. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.

14. Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

15. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання.

16. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.

17. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.

18. Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

19. Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

20. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

21. Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника.

22. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

23. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

24. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

25. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

26. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

27. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

28. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

29. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

30. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення.

31. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:        

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

обмеження у використанні земель;

земельну ділянку;

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації;

4) копій документів, що створюються під час ведення державного земельного кадастру.

32. Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю);

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

33. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

34. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

35. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

36. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

37. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

38. Погодження містобудівної документації.

39. Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

40. Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

41. Видача довідки про віднесення (невіднесення) об’єкта до пам'ятки архітектури.

42. Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу.

43. Надання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

44. Видача дозволу на укладення договору щодо майна дитини, який підлягає нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації, на відмову від належних дитині майнових прав, вчинення інших правочинів.

45.  Рішення про утворення прийомної сім'ї.

46.  Висновок про можливість бути опікуном, піклувальником.

47.  Рішення про встановлення опіки (піклування) над дитиною.

48. Видача дозволу на встановлення опіки над нерухомим майном неповнолітнього.

49. Надання висновку про наявність умов для створення дитячого будинку сімейного типу.

50. Рішення про створення дитячого будинку сімейного типу.

51. Направлення до дитячої установи для знайомства та встановлення контакту з дитиною - сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування.

52. Рішення щодо місця проживання малолітньої дитини та щодо участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї

53. Дозвіл на зміну прізвища, ім’я, по батькові дитини.

54. Встановлення статусу батьків та дитини з багатодітної сім’ї та видача відповідного посвідчення.

55. Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання.

56. Видача експлуатаційного дозволу операторам ринку, що провадять діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.

57. Видіча експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів):

з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;

з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

 

Заступник голови                                                                                                 А.А. Дурицький

 

 

 

 

 

 



Повернутись до розділу: Нормативні документи