Головна
Новини
Районна державна адміністрація
Керівництво
Апарат
Структурні підрозділи
Вакансії
Територіальні підрозділи міністерств, відомств та інших центральних органів виконавчої влади
Канівське управління Державної казначейської служби України
Управління Держгеокадастру в Канівському районі
Прийом громадян
Органи місцевого самоврядування
Державний реєстр виборців
Центр надання адміністративних послуг
Адміністративні послуги
Дозвільний центр
Нормативні документи
Економіка
Фінанси
Державні закупівлі
Економічний розвиток району
Соціально-гуманітарна сфера
Освіта
Охорона здоров'я
Культура
Молодь
Спорт
Соціальний захист
Пенсійне забезпечення
ЗМІ
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Канівського району
Зайнятість населення
Суспільство
Політичні партії
Громадські організації
Громадська рада
Конфесії
Реалізація Ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд"
Консультації з громадськістю
Державні інформаційні ресурси
Запобігання проявам коррупції
Очищення влади
Доступ до публічної інформації
Орієнтовний план консультацій з громадськістю
Захисник Вітчизни
Регуляторна діяльність
Нормативно-правова база
Планування діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів та аналізу регуляторного впливу
Діючі регуляторні акти
Відстеження результативності регуляторних актів
Інформація про здійснення регуляторної діяльності
Відповідальні особи за здійснення регуляторної діяльності
На початок
Головна Прийом громадян

Інформація про роботу із зверненнями громадян у І кварталі 20014 року

     Робота Канівської районної державної адміністрації (далі – райдержадміністрація) із зверненнями громадян ведеться відповідно до Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 07 лютого 2008 року № 109 та інших нормативно -правових актів, що регламентують роботу відповідного напрямку.

   Постійно вживаються заходи спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження.

   Ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності райдержадміністрації з питань соціального та економічного розвитку району, надання відповідей на найбільш характерні та проблемні питання.

    Однією із форм роботи з населенням є проведення сеансів „гарячої” телефонної лінії та телефон довіри райдержадміністрації. Жителі району мають можливість звернутися на „гарячу” телефонну лінію чи телефон довіри та отримати відповідь на будь-яке питання щодо шляхів його вирішення.

  Особистий прийом громадян здійснюється головою, першим заступником, заступниками голови, керівником апарату та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації у порядку, який чітко визначений Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 – не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів громадян.

    З метою визначення найбільш проблемних питань, що порушуються у зверненнях громадян, здійснюється щомісячний аналіз звернень. Аналіз звернень, що надійшли у період з 01 січня по 31 березня 2013 року від жителів Канівського району, міста Канів та іногородніх громадян до райдержадміністрації показав, що у цьому періоді опрацьовано 24 звернення громадян, що на 13 більше, ніш за аналогічний період минулого року (2013 року – 11 звернень громадян). 18 звернень із загальної кількості - письмові, 6 подано на особистих прийомах. Своїм конституційним правом на звернення скористалося 126 осіб, що на 10,5 % більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (2013 року – 114).

 Збільшилася кількість звернень, що надійшли за звітний період до райдержадміністрації від жителів району через органи влади вищого рівня та засоби масової інформації (+ 8).

   Зокрема, з Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Черкаської обласної державної адміністрації, інших органів влади,  засобів масової інформації до райдержадміністрації, надійшло 12 звернень, що становить 50 % від загальної кількості звернень громадян (4 – 36,4 %  за аналогічний період 2013 року).

     Особлива увага приділяється розгляду звернень від найменш соціально захищених категорій громадян. У звітному періоді надійшло 4 таких звернення що становить 16,7 % від їх загальної кількості (у 2013 році – 3 звернення, 27,3% від загальної кількості звернень). Ці звернення розглянуто з дотриманням порядку розгляду звернень окремих категорій громадян та вживались заходи для їх позитивного вирішення

   Зменшення питомої ваги звернень цієї категорії громадян відносно відповідного періоду минулого року свідчить про підвищення уваги місцевих органів влади до цієї категорії людей та позитивні зрушення у задоволенні їх життєвих проблем.

    У загальній кількості розглянутих райдержадміністрацією звернень громадян було порушено 33 питання, з них:

-          транспорту і зв’язку 8 – 24,24 % (у 2013 році 1 – 6,3 %);

-          аграрної політики 6 – 18,2 % (у 2013 році 4 – 25 %);

-          забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян 4 – 12,12 % (у 2013 році 1 – 6,3 %);

-          комунального господарства 4 – 12,12 % (у 2013 році –0);

-          діяльності місцевих органів виконавчої влади 3 – 9,1 % (у 2013 році 1 – 6,3%);

-          соціального захисту 2 – 6,1 % (у 2013 році 2 – 12,5 %);

-          промполітики 1 – 3,03 % (у 2013 році – 0);

-          праці і заробітної плати 1 – 3,03 % (у 2013 році 1 – 6,3 %);

-          діяльності місцевого самоврядування 1 – 3,03 % (у 2013 році 1 –     6,3 %);

-          екології  та природних ресурсів 1 – 3,03 % (у 2013 році 1 – 6,3%);

-          інші 2 – 6,1 (у 2013 році 1 – 6,3 %).

    Збільшилась кількість колективних звернень громадян. Протягом січня - березня 2013 року розглянуто 8 (33,3 %) колективних звернень (у 2013 році 3 – 27,3 %).

      У звітному періоді повторних звернень громадян не надходило.

     Крім цього, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 „Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи „Урядовий контактний центр” райдержадміністрацією забезпечено оперативне реагування на 8 звернень громадян (2013 – 8), що надійшли на Урядову телефонну „гарячу” лінію. Найбільш характерні питання, що порушували громадян при зверненні до Урядового контактного центру, це питання:

         - соціального захисту 6 – 75 %;

         - аграрної політики, транспорту та зв’язку по 1 – 12,5%.

   Райдержадміністрацією здійснюються відповідні організаційно-управлінські й інформаційні заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян, підвищення дієвості реагування на повідомлення про недоліки в діяльності її структурних підрозділів, а також усунення причин, які змушують громадян звертатися повторно або до органів влади вищого рівня.

   Використовуються всі можливості щодо створення належних умов для безперешкодного отримання послуг практичної реалізації громадянами права на письмове звернення та особистий прийом.

   Робота зі зверненнями громадян є пріоритетним напрямком у діяльності райдержадміністрації.



Повернутись до розділу: Прийом громадян