Головна
Новини
Районна державна адміністрація
Керівництво
Апарат
Структурні підрозділи
Вакансії
Територіальні підрозділи міністерств, відомств та інших центральних органів виконавчої влади
Канівське управління Державної казначейської служби України
Управління Держгеокадастру в Канівському районі
Прийом громадян
Органи місцевого самоврядування
Державний реєстр виборців
Центр надання адміністративних послуг
Адміністративні послуги
Дозвільний центр
Нормативні документи
Економіка
Фінанси
Державні закупівлі
Економічний розвиток району
Соціально-гуманітарна сфера
Освіта
Охорона здоров'я
Культура
Молодь
Спорт
Соціальний захист
Пенсійне забезпечення
ЗМІ
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Канівського району
Зайнятість населення
Суспільство
Політичні партії
Громадські організації
Громадська рада
Конфесії
Реалізація Ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд"
Консультації з громадськістю
Державні інформаційні ресурси
Запобігання проявам коррупції
Очищення влади
Доступ до публічної інформації
Орієнтовний план консультацій з громадськістю
Захисник Вітчизни
Регуляторна діяльність
Нормативно-правова база
Планування діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів та аналізу регуляторного впливу
Діючі регуляторні акти
Відстеження результативності регуляторних актів
Інформація про здійснення регуляторної діяльності
Відповідальні особи за здійснення регуляторної діяльності
На початок
Головна Прийом громадян

Порядок організації прийому громадян в районній державній адміністарції

1. Особистий прийом громадян головою, першим заступником, заступниками голови райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації проводиться в приймальні громадян районної державної адміністрації (м. Канів, вул. О. Кошового, 3, І поверх) та додатково визначених місцях згідно з окремими графіками.

Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної Війни проводиться першочергово.

2. Попередній запис на особистий прийом до голови, першого заступника, заступників голови райдержадміністрації проводиться спеціалістом, відповідальним за роботу із зверненнями громадян у встановлений графіком день прийому з 8.00 години.

3. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до голови, першого заступника, заступників голови райдержадміністрації з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів виконавчої влади він звертався і яке було прийнято рішення, вивчаються документи, інші матеріали що подаються громадянином, оформляється реєстраційно-контрольна картка встановленого зразка.

4. Повторний прийом громадян з питання, що вже розглядалося головою, першим заступником, заступниками голови райдержадміністрації проводяться у разі, коли питання , порушене у зверненні, не вирішено по суті.

У разі повторного звернення вивчаються архівні документи з порушеного питання, з’ясовуються причини, що призвели, до нього за необхідності надаються детальні роз’яснення та можлива допомога.

5. Список громадян на особистий прийом до голови, першого заступника, заступників голови райдержадміністрації разом із оформленими картками особистого прийому встановленого зразка подаються спеціалістам, відповідальним за роботу із зверненнями громадян зазначеним посадовим особам до початку особистого прийому громадян.

6. Під час особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформленні у встановленому порядку, особи, які перебувають з ними у родинних стосунках.

7. У разі неможливості вирішити порушене питання безпосередньо під час особистого прийому, його звернення розглядаються у порядку, встановленому для письмових звернень з обов’язковим повідомленням заявника про результати розгляду звернення.

8. Звернення громадяни на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування і місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

10. Спеціаліст, відповідальний за роботу із зверненнями громадян щомісячно узагальнює та аналізує звернення громадян на особистому прийомі, інформує про це голову райдержадміністрації.



Повернутись до розділу: Прийом громадян