Головна
Новини
Районна державна адміністрація
Керівництво
Апарат
Структурні підрозділи
Вакансії
Територіальні підрозділи міністерств, відомств та інших центральних органів виконавчої влади
Канівське управління Державної казначейської служби України
Управління Держгеокадастру в Канівському районі
Прийом громадян
Органи місцевого самоврядування
Державний реєстр виборців
Центр надання адміністративних послуг
Адміністративні послуги
Дозвільний центр
Нормативні документи
Економіка
Фінанси
Державні закупівлі
Економічний розвиток району
Соціально-гуманітарна сфера
Освіта
Охорона здоров'я
Культура
Молодь
Спорт
Соціальний захист
Пенсійне забезпечення
ЗМІ
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Канівського району
Зайнятість населення
Суспільство
Політичні партії
Громадські організації
Громадська рада
Конфесії
Реалізація Ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд"
Консультації з громадськістю
Державні інформаційні ресурси
Запобігання проявам коррупції
Очищення влади
Доступ до публічної інформації
Орієнтовний план консультацій з громадськістю
Захисник Вітчизни
Регуляторна діяльність
Нормативно-правова база
Планування діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів та аналізу регуляторного впливу
Діючі регуляторні акти
Відстеження результативності регуляторних актів
Інформація про здійснення регуляторної діяльності
Відповідальні особи за здійснення регуляторної діяльності
На початок
Головна Прийом громадян

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Канівській районній державній адміністрації за 2014 рік

Протягом 2014 року робота Канівської районної державної адміністрації (далі- райдержадміністрація) зі зверненнями громадян здійснювалася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно – правових актів, що регламентують роботу цього напрямку.

У 2014 році до райдержадміністрації надійшло 80 звернень від 402 осіб, що на 41 звернення, або 33,3 % менше, ніж у 2013 році. З них: 29 – подано під час особистих прийомів, 51 – надійшло поштою.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації – 18 були колективними. Показник по кількості колективних звернень абсолютно співпадає із кількістю таких звернень у 2013 році, однак, його питома вага більша на 7,62 %.

Через органи влади вищого рівня надійшло 31 звернення, в тому числі, з Адміністрації Президента України - 1, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 2 та Черкаської обласної державної адміністрації - 23.

Звернення надійшли від жителів:

м. Канів та іногородніх громадян – 30;

Григорівської сільської ради – 8;

Копіюватської сільської ради – 5;

Межиріцької та Яблунівської сільських рад – по 4;

Мартинівської та Чернишівської сільських рад – по 3;

Конончанської, Ліплявської, Пекарівської, Полствинської, Потапцівської, Прохорівської, Степанецької, Таганчанської сільських рад – по 2;

Грищенецької, Келебердянської, Козарівської, Курилівської, Мельниківської, Пшеничницької, Хмільнянської сільських рад – по 1.

Особлива увага приділялася розгляду звернень від найменш соціально захищених категорій громадян. У 2014 році розглянуто 24 таких звернення що становить 30 % від загальної кількості звернень громадян (у 2013 році – 40 звернень, 33 % від загальної кількості звернень). Ці звернення розглянуто з дотриманням порядку розгляду звернень окремих категорій громадян та вживались заходи для їх позитивного вирішення.

Серед тих, хто у зверненнях зазначив свій соціальний стан, можна виділити наступні категорії заявників:

інвалідів війни – 1;

членів багатодітної родини – 3;

пенсіонерів – 6;

ветеранів праці – 4;

інвалідів І, ІІ, ІІІ груп -7;

«Дітей війни» - 2;

Ліквідаторів аварії на ЧАЕС - 1

Аналіз питань, що порушувались громадянами у зверненнях показав, шо найбільш актуальними, як і у попередні роки, залишаються питання комунального господарства (21), питання транспорту (17), аграрної політики (16).

За результатами розгляду звернень - 16 вирішено позитивно, на 51 звернення заявникам надано детальні аргументовані роз’яснення щодо можливості вирішення порушених ними питань, 4 звернення надіслано за належністю іншому органу влади, установі чи організації для розгляду. Кількість мешканців району, яким було відмовлено у задоволенні порушених питань протягом 2014 року становить 2 особи.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Урядовий контактний центр», райдержадміністрацією забезпечено оперативне реагування на 80 звернень громадян, що надійшли через Черкаський обласний контактний центр, а саме Урядову «гарячу» телефонну лінію (2013 року – 43).

Усі звернення, які розглядалися райдержадміністрацією, розглянуто у встановленні терміни, заявники в обов`язковому порядку та в межах компетенції отримали вичерпні письмові відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Керівництвом райдержадміністрації приділяється значна увага посиленню контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасне і безумовне виконання завдань, передбачених указами та дорученнями Президента України, постійно застосовуються нові форми та методи здійснення контролю за їх виконанням.

Відділом юридичного забезпечення та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації проведено 24 вивчення стану роботи із зверненнями громадян: 20 – у структурних підрозділах райдержадміністрації та 4 – у виконавчих комітетах сільських рад. Під час вивчення стану справ відповідальним за роботу із зверненнями громадян працівникам надається практична та методична допомога щодо організації цього напрямку роботи.

Підсумки роботи із зверненнями громадян було розглянуто засіданнях колегій райдержадміністрації 27 січня 2014 року та 08 вересня 2014 року, за результатами прийнято відповідні рішення, в яких визначені завдання щодо організації та вдосконалення цієї роботи.

Як показує аналіз, органи виконавчої влади району, в цілому, посилили увагу до розгляду звернень громадян, покращилася виконавська дисципліна. У 2014 році не зафіксовано жодного порушення термінів надання відповідей та інформацій до райдержадміністрації.

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому громадян перебуває на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

В цілому, органами виконавчої влади району використовуються всі можливості щодо створення належних умов для безперешкодного отримання послуг, практичної реалізації громадянами права на письмове звернення та особистий прийом.

Робота зі зверненнями громадян є пріоритетним напрямком у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Канівського району.

Відділ юридичного забезпечення та роботи із зверненнями громадян апарату Канівської районної державної адміністрації



Повернутись до розділу: Прийом громадян